torek, 18. oktober 2011

Digitalno podpišite svojo elektronsko pošto v Microsoft Outlook 2007

Ker smo ravnokar začeli s tematiko digitalnega podpisa, vam bom še predstavila digitalno podpiševanje v Microsoft Outlook 2007. Z podpisanim e-mailom lahko prejemniku našega sporočila zagotovimo da je pošta res prišla iz naše strani. Pred začetkom, preverite da imate na voljo digitalni certifikat! Certifikat pa mora biti v obliki varnostne kopije (datoteke), saj ga bomo uvažali v program Microsoft Outlook!


1. V prvem koraku seveda odprite Microsoft Outlook 2007, nato izberite zgoraj na vrhu »Orodja« in nato »Središče zaupanja…«. Odprlo se vam bo novo okno.


2. Tako, odprli smo okno »Središče zaupanja«. Sedaj izberimoj na levem meniju kategorijao »E-poštna varnost«. Nato kliknemo pod »Elektronski ID-ji (potrdila)« gumb »Uvoz/Izvoz«., kakor nam prikazuje spodnja slika.  
 
 

3. Ob kliku na prej omenjeni gumb, vam se pojavi okno, kjer bomo morali izbrati datoteko, katera vsebuje naš digitalni certifikat. Kliknimo na gumb »prebrskaj« ter najdimo datoteko.

 
4. Ko ste izbrali datoteko, izpolnite še geslo certifikata (če ga imate) ter poimenujte vaš uvožen certifikat. Ko ste to naredili, potrdite z gumbom »V redu«.
Če vam program javi še kakšno dodatno okno z vprašanjem o »uvažanjem novega zasebnega ključa na daljavo«, kliknite »v redu«.


5. Če ste vse naredili pravilno, se vam pri ustvarjanju novega sporočila prikažeta dva dodatna gumba pod opcijo »Možnosti.« Če izberete ikonico, kjer je narisana kuverta z certifikatom (glej sliko) – podpišete trenutno elektronsko pošto in tako bo prejemnik lahko res zaupal vsebini.

Ni komentarjev:

Objavite komentar